دخترِ روستا

بی نقاب می نویسم،بی نقاب بخوانید

دخترِ روستا

بی نقاب می نویسم،بی نقاب بخوانید

دلبسته افلاکم و پابسته خاک / فواره ای بین زمین و آسمانم...
خدا خواست خاص باشم اما عادی شدم...عادی تر از همه آدمهایی که رنگ خودشان...رنگ خدایی شان یادشان رفت...
مینویسم از آنچه که بودم و هستم شاید خدا خواست و شدم آنچه که قرار بود باشم ...می نویسم از انقلاب های درونم از گذشته تا امروز...

آخرین مطالب

رمز

چهارشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۱۵ ب.ظ

با سلام و عرض خوشامد؛

خانمایی که تمایل به خوندن وبلاگ بنده  دارن،در صورت تمایل و همچنین داشتن وبلاگ در قسمت تماس با من آدرس خودشون رو بنویسند تا در اولین فرصت رمز رو خدمتشون بفرستم


۹۵/۱۱/۱۳
دخترِ روستا

نظرات  (۳)

۱۶ بهمن ۹۵ ، ۱۶:۴۲ همسر سید علی
سلام بانو 
می شه به منم رمز بدید ؟
:)
پاسخ:
تقدیم شد عزیزدل
۱۷ بهمن ۹۵ ، ۱۵:۱۰ رفاقت به سبک شهید
سلام بانو جان خوب هستید ؟
شرمنده منم میتونم رمز داشته باشم ؟
پاسخ:
سلام،با احترام تقدیم شد
۱۷ بهمن ۹۵ ، ۱۷:۲۹ رفاقت به سبک شهید
سلام دوست عزیز ممنونم از محبتتون 
ممنونم که قابل دونستید 
پاسخ:
شما بزرگوارید،خوش آمدید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی